25.10.2025

Як дизайн сайтів впливає на конверсію: що кажуть експерти з курсів?

Як дизайн впливає на конверсію? На вебдизайн припадає три чверті довіри до сайту. Майже 90% людей вибирають конкурента. В тих випадках, коли отримують поганий досвід користувача. Проте багато сайтів продовжують пропонувати вміст:

  • непривабливий;
  • неефективний;
  • повільний;
  • несправний.

Експерти з вебконверсії скажуть однозначно. Вплив дизайну вебсайту на коефіцієнти конверсії неможливо переоцінити. Тому важливо оптимізувати їх. А також, створити високоефективний вебсайт.

Відвідати курси дизайну сайтів ви можете на сайті команди «Designly». Тут ви знайдете найкращі пропозиції для цікавого навчання вебдизайну. Досвідчені викладачі відкриють вам усі тонкощі сфери.

Вплив дизайну на конверсію сайту

Це досить важливий момент. Адже, користувачі, які відвідують сайт перш за все дивляться на його оформлення та зручність. Експерти однозначні у цьому питанні. Адже проводилися інтенсивні дослідження та опитування. Вони проведені серед широкого кола користувачів Інтернету, які переглядають вебсайти.

Виявлено очевидний факт, що вебсайти змушують відвідувачів зацікавитися протягом перших кількох секунд. Вони мають бути:

  • нескладними;
  • винахідливими;
  • добре розробленими.

Це означає, що вебсайти не просто мають бути привабливими та стильними. Але й мають передавати найсуттєвіші характеристики. Відвідувач має швидко все знайти на сайті.

вплив дизайну на конверсію сайту

3 поради експертів: покращення конверсії через дизайн сайту

Дизайн веб-сайту дійсно впливає на коефіцієнт конверсії. Враховуйте й такі важливі моменти:

  1. Обмежте вибір. Не завантажуйте свій вебсайт великою кількістю варіантів. Вони можуть справді заплутати та відволікти користувача І це змусить його покинути ваш сайт. Будьте точними та короткими.
  2. Правильне місце для вмісту. Це суттєво впливає на конверсію. Відвідувачі зазвичай просто сканують сторінку. Зазвичай, у верхньому правому куті. Ваш вебдизайн має забезпечити ефективне сканування. Тому, найважливіший вміст має бути представлений у цьому розділі.
  3. Встановіть довіру. Дизайн вебсайту встановлює ваші стандарти. Він миттєво залучає клієнтів. А також, впливає на конверсію. Добре створені вебсайти виправдовують очікування користувачів. А також, зміцнюють їх довіру до бренду. Дизайн вашого вебсайту створює довіру серед користувачів. А це найважливіше для отримання конверсії.

Зверніть увагу на важливі моменти вебдизайну. Вони впливають на конверсію. Дизайн сайту для збільшення конверсії має бути:

  • візуально привабливим;
  • зрозумілим;
  • зручним;
  • читабельним.

Ваш вебсайт – це інструмент отримання прибутку. Хочете досягти високого коефіцієнта конверсії? Тоді дизайн веб-сайту повинен увібрати підхід: «спочатку продаж, потім інформація».

як дизайн впливає на конверсію

Рейтинг конверсій для вебдизайну: поради

Зміцнюючи довіру, збільшаться обсяги продажів і подання форм. А це, у свою чергу, збільшить конверсію. Скористайтеся цими порадами. Вони допоможуть визначити надійні методи SEO. А також, методи високої конверсії. Як підвищити конверсію за допомогою дизайну сайту:

  1. Розробка адаптивного вебсайту. Це рекомендований Google спосіб створення вебсайтів. Традиційний вебдизайн пропонував фіксований макет. Він мав чудовий вигляд на великих екранах. Але потрібне пристосування для мобільних пристроїв. Частіше за все, сайти переглядаються за допомогою смартфона.
  2. Установіть CTA. Заклики до дії – або CTA – це маркетингові сигнали. Вони заохочують відвідувачів до дій. Типовим прикладом є посилання «відвідайте наш каталог продукції тут». Ви повинні мати чіткий заклик до дії. Рекомендовано на кожній сторінці свого сайту. Посилання на цільових сторінках мають вести до потрібної інформації. На сторінках продуктів має бути легко додавати товари в кошик. Статті повинні закінчуватися CTA, що стосується теми.
    Створення візуально приємних вебдизайнів. Фотографії продуктів, які розмиті та темні, не продаватимуться. Професійні зображення вселяють довіру. А також, сприяють професійному іміджу. Виберіть індивідуальний варіант, щоб добре представити свій бренд.
  3. Надайте чіткі навігаційні посилання. Яка основна причина, чому люди швидко залишають вебсайт? Це тому, що вони заплутуються. Так може статися, коли посилання на панелі навігації не мають сенсу. Або не існують взагалі. Немає посилання для зв’язку з компанією? Тоді клієнти підуть в інше місце.
  4. Контент, оптимізований для SEO. Вміст вебсайту, оптимізований пошуковою системою, має бути ретельно досліджений і структурований.
  5. Сторінки з високоякісним вмістом займають вищий рейтинг у Google. Переконайтеся, що вміст вашого сайту підходить як для користувачів. Так і для пошукових систем. У результаті ваші сторінки залучатимуть органічний трафік, який перетворюється на продажі.

Тому дизайн сайту та конверсія тісно пов’язані. Ваш вебсайт має бути доступним і зрозумілим. Користувачі залишаться на вашій сторінці довше, якщо їх буде зручно користуватися сайтом. Тим самим, підвищується конверсія.

Оберіть ui ux курси від компанії «Designly». Після проходження ви знатимете всі особливості створення вебдизайну. І зможете створити їх візуально привабливими і зручними. Записуйся вже сьогодні. Обирай професію сучасності!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Previous post Як це Безлатексні презервативи?
Next post Символика и значение шевронов Десантно-штурмовых войск Украины